زدن آسپرین پروتئین دانشمندان اخبار پزشکی

زدن: آسپرین پروتئین دانشمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ساعت‌۲۰ امشب در ابوظبی , الجزیره – پرسپولیس

سرپوش فوتبالی – ۲۰ روز بعد از آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب مرحله یک هشتم نهایی شروع می شود و فردا هم چند دیدار از مرحله رفت یک هشتم نهایی برگزار خواه

ساعت‌۲۰ امشب در ابوظبی , الجزیره - پرسپولیس

الجزیره – پرسپولیس؛ ساعت ۲۰ امشب در ابوظبی

عبارات مهم : برانکو

سرپوش فوتبالی – ۲۰ روز بعد از آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب مرحله یک هشتم نهایی شروع می شود و فردا هم چند دیدار از مرحله رفت یک هشتم نهایی برگزار خواهد شد. امشب پرسپولیس نخستین نماینده کشورمان است که به میدان می رود و باید در امارات برابر الجزیره بازی کند. تیمی که با تراکتورسازی هم گروه بود و در هر ۲ دیدار رفت و برگشت با نماینده کشورمان به تساوی رسید. پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه C با ۱۳ امتیاز راهی یک هشتم نهایی شد و امشب باید با تیم دوم گروه A که الجزیره امارات است و با ۸ امتیاز به مرحله حذفی افزایش کرده دیدار کند. به حکم قرعه در بازی رفت این مرحله تیم های دوم گروه ها میزبان هستند و این امتیاز خاص جهت تیم های اول در نظر گرفته شده است که بازی برگشت را در منزل برگزار کنند.

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کشور عزیزمان ایران که آخرین دیدار رسمی اش را حدود ۱۰ روز پیش در هفته نهایی لیگ برگزار کرد و با ۳ گل به برتری رسید، امشب به دیدار تیمی می رود که در لیگ امارات جایگاه خوبی ندارد. شاگردان هنک تن کاته هلندی در حال حاضر از مجموع ۲۲ بازی با ۲۸ امتیاز در رتبه هفتم لیگ امارات قرار دارند. شاید در قیاس جدولی شرایط پرسپولیس بسیار بهتر باشد ولی نباید از حربه های میزبانی تیم های عربی و جنگ های رسانه ای آن ها غافل بود. سرخ پوشان پایتخت در حالی ساعت ۲۰ امشب به وقت پایتخت کشور عزیزمان ایران در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برابر تیم الجزیره قرار می گیرند که سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به علت محرومیت غایب بزرگ این بازی است و همین مسئله دغدغه مهم برانکو ست. سرمربی کروات پرسپولیس به خوبی می داند که الجزیره خط حمله خوبی دارد و آمار گلزنی آن ها در مرحله گروهی بهتر از سرخ پوشان بوده است.

خط حمله الجزیره را زوج مبخوت و رومارینیو تشکیل می دهند که در مرحله گروهی نیز ۹ گل به حریفان زدند، این در حالی است که پرسپولیسی ها ۸ گل زده دارند. حالا غیبت سید جلال را که به سیم خاردار معروف هست، به آمار خوب مهاجمان الجزیره اضافه کنید تا متوجه شوید که دفاع پرسپولیس امشب چه کار دشواری پیش رو دارد. بنابراین بی علت نیست که غیبت سید جلال دغدغه مهم برانکوست و او جهت پر کردن خلا کاپیتانش در روزهای گذشته چند بازیکن را در قلب خط دفاعی آزمون زده هست. برانکو زوج ماهینی- انصاری، ماهینی- خلیل زاده، انصاری- خلیل زاده را آزمون کرده و گزینش هر کدام از این زوج ها کل ترکیب دفاعی و خط میانی پرسپولیس را متاثر خواهد کرد، به خصوص این که محسن ربیع خواه نیز مصدوم است و نوراللهی هم از آمادگی کامل برخوردار نیست.

البته علی علیپور که با مصدومیت جزیی مواجه بود و در دیدار آخر این تیم برابر سپیدرود رشت بازی نکرد، آماده بازی شده است و می تواند جهت برانکو و تیمش به میدان برود تا حداقل برانکو دغدغه ای جهت خط حمله نداشته باشد. توصیه حاشیه ای و مهم قرمزپوشان تهرانی شاید نبود اصغر نیک سیرت مترجم برانکو در کنار او باشد. او که در مراسم خوش حالی قهرمانی پرسپولیس الفاظی را به کار برده بود، با نظر کمیته اخلاق فعلا از همراهی قرمزپوشان محروم است تا رای نهایی راجع به اش صادر شود. بنابراین نداشتن مترجم را هم باید به دغدغه های برانکو اضافه کرد! گفتنی است دیدار برگشت ۲ تیم نیز دوشنبه هفته آینده ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

ساعت‌۲۰ امشب در ابوظبی , الجزیره – پرسپولیس

روزنامه خراسان

واژه های کلیدی: برانکو | امارات | پرسپولیس | رای نهایی | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار