زدن آسپرین پروتئین دانشمندان اخبار پزشکی

زدن: آسپرین پروتئین دانشمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری من از رای‌ام پشیمان نیستم

شامگاه یکشنبه ۱۹ آذرماه ساعاتی از انتشار متن کامل بودجه ۹۷ نگذشته است که تصویر العمل به بخشی از مصوبات این لایحه به پست ثابت بازیگران و صورت های معروف در اینترن

من از رای‌ام پشیمان نیستم

من از رای ام پشیمان نیستم

عبارات مهم : باران

شامگاه یکشنبه ۱۹ آذرماه ساعاتی از انتشار متن کامل بودجه ۹۷ نگذشته است که تصویر العمل به بخشی از مصوبات این لایحه به پست ثابت بازیگران و صورت های معروف در اینترنت تبدیل می شود.

به گزارش کشور عزیزمان ایران آنلاین، هنرمندانی که در ایام انتخابات نام آنها در پیشانی اخبار مرتبط با شعار «با روحانی تا ۱۴۰۰» نشسته بود این بار در قامت معترض به میدان آمدند، در شبکه های مجازی گلایه‎هایشان را مطرح کردند و منشتر شدن متن و تصویرهایی نسبت به زیاد کردن عوارض سفر به خارج از کشور انتقاد کردند مشابه آنچه باران کوثری در اینستاگرامش نوشت: “یه توییت جالب خوندم، مضمونش این بود: یعنی یه سفر خارج رفتن جریمه اش (چون این دیگه عوارض نیست، جریمه است) از جریمه ای که دادگاه جهت قاضی مرتضوی در نظر گرفته بیشتره…”

من از رای ام پشیمان نیستم
یادداشت باران کوثری همچون دیگر اشخاص فرهنگی در مخالف خوانی ها به پشیمانی از رای دادن به دولت منتخب تعبیر شد و با طرح این انتقادات جهت بعضی این پرسش مطرح شد که آیا به فاصله کمتر از ۶ ماه از وقت انتخابات اهالی سینما که در دعوت مردم به انتخابات حضوری فعالانه داشتند و دوشادوش حامیان منتخب دولت دوازدهم راهی میتینگ های انتخاباتی می شدند امروز به منتقدان دولت تبدیل شده است اند؟ آیا این انتقادات به معنای پشیمانی از رایی است که جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در پاسخ به تکراری دوباره به صندوق رای انداختند؟

باران کوثری بازیگر سینما و تئاتر که پست انتقادی اش در هفته گذشته در اینترنت بازنشر شد عصر روز جمعه منشتر شدن یادداشتی در صفحه خبر رسان تلگرام خود در تصویر العمل به برداشت های متفاوتی که از انتقادات او شده است بود بیان کرد که از رای که در اردیبهشت ۹۶ داده است دفاع می کند ولی این حق و وظیفه را جهت خود قائل است که از تصمیمات و سیاست های نادرست و مساله دار انتقاد کند: «من ، باران کوثری ، هیچ کجا از رای ای که به حسن روحانی دادم ابراز پشیمانی نکردم . من رای دادم که وقت نقد و تکرار مطالباتم رو داشته باشم» این بازیگر همچون دیگر اهالی فرهنگ و هنر که در ایام انتخابات ضمن حمایت از منتخب خود مطالباتشان را طلب کردند حالا با بر مسند نشستن منتخب ارزش همچنان نقش آفرینان مطالبه گری در عرصه اجتماع هستند. او در بخش دیگری از یادداشت خود نوشته است: «خیلی متاسفم که روند کند تحقق وعده های دولت این طور بهانه به دست صفحه ها و آدم های تندرویی داده که ما را سیبل خالی کردن خشمشان از شکست در انتخابات کرده اند ولی من از رای ام پشیمان نیستم، تکرار می کنم رای ندادن در انتخابات ریاست جمهوری جزو گزینه های من نیست و در بین نامزدهای انتخابات ۱۳۹۶ حسن روحانی همچنان گزینش من و نقد دولتی که به آن رای دادم حق طبیعی من است»

اخبار زنبیل به دستان شاه عبدالعظیم را پوشش بدهید
حسین معززی نیا منتقد سینما از دیگر اشخاص آشنا شده است ای است که در دو روز گذشته نسبت به قرائت و برداشتهای غلطی که از انتقاداتش شده است بود تصویر العمل نشان داد. او نیز در صفحه توییتر خود نوشت: «خبردار شدم متنی که اخیرا خطاب به سخنگوی قوه مجریه نوشتم راجع به ی عنوان زیاد کردن عوارض خروج از کشور، در کانال خبر رسان تلگرام تعدادی از زن ها و آقایانی که چند سال است مشغول فحاشی یه دولت روحانی اند و حامی نامزدهای شکست خورده، انتشار مکرر پیدا کرده. قربان قدتان بروم، شما بهتر است اخبار زنبیل به دستان شاه عبدالعظیم را پوشش بدهید. من هنوز هم یک موی حسن روحانی را به یک لشکر از نامزدهای گذشته و حال و آینده که مورد پسند شماست ترجیح می دهم.»

به کسی رأی می دهم که راحت نقد کنم
هنرمندان اگر چه در دسته بندی الگوهای مرجع جامعه، در صدر قرار دارند و همانطور که انتخابات گذشته نشان داد تصویر العمل فعالانه و حضور به میل خود آنها در این دست کارها موجب تقویت حساسیت اجتماعی و همبستگی در جامعه است ولی آنها معتقدند نه صرفا به واسطه این دیده شدن بلکه بنا بر حس مسئولیت و حقوق شهروندی همچون دیگر افراد جامعه حق دارند که پیگیر مطالباتشان باشند و کنشگرانه نسبت به سیاست ها و قوانین تصویر العمل نشان دهند. اهالی سینما حق طبیعی خود می دانند که همچون دیگر اهالی جامعه منتقد کم کاری ها یا مطالبه گر وعده های عملی نشده در این حوزه باشند.

باران کوثری در گفت وگویی با اندیشه پویا گفته است: «از این بدم می آید که چون به آقای روحانی رای دادم سکوت کنم و هیچ انتقادی از دولت او نکنم. اصلا من به کسی رأی می دهم که در دولت او بتوانم راحت نقد کنم و مطالباتم را پیگیری کنم. من هم یک شهروندم و مثل بقیه شهروندان حق دارم اعلام کنم که به چه کسی رأی می دهم.» صحبت های باران کوثری در چند روز گذشته یادآور همان صحبت هایی است که عصر شنبه ۲۳ اردیبهشت در همایش حامیان حسن روحانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی عنوان کرده بود. باران کوثری در این همایش با بغض گفت: «من در دولت قبل انتقاد کردم و ممنوع الکار شدم. به احترام بهاره هدایت ها و سید محمد خاتمی به روحانی رای می دهم. من به احترام مادر سهراب اعرابی در انتخابات رای می دهم.»

من از رای‌ام پشیمان نیستم

واژه های کلیدی: باران | تصویر | سینما | انتخابات | روز گذشته | حسن روحانی | باران کوثری | دولت روحانی | انتخابات ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار