زدن آسپرین پروتئین دانشمندان اخبار پزشکی

زدن: آسپرین پروتئین دانشمندان اخبار پزشکی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل ترامپ با دادخواست نقض قانون ضد فسادمالی مواجه است / سی ان ان

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: دادستان کل واشنگتن دی.سی و ایالت مریلند قرار است دادخواستی علیه دونالد ترامپ به دادگاه ارائه دهند که وی متهم به نقض قانون ضد

ترامپ با دادخواست نقض قانون ضد فسادمالی مواجه است / سی ان ان

سی ان ان : ترامپ با دادخواست نقض قانون ضد فسادمالی مواجه است

عبارات مهم : قانون

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: دادستان کل واشنگتن دی.سی و ایالت مریلند قرار است دادخواستی علیه دونالد ترامپ به دادگاه ارائه دهند که وی متهم به نقض قانون ضد فساد مالی شده است است.

به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی افزود: این دادخواست که قرار است از سوی دو دادستان کل واشنگتن دی.سی و ایالت مریلند به دادگاه ارائه شود، دونالد ترامپ را متهم کرده که بعد از ورود به کاخ سفید و علی رغم گفته هایش، میلیون ها دلار پول از دولت های خارجی ازطریق مجموعه هتل هایش دریافت کرده است.

ترامپ با دادخواست نقض قانون ضد فسادمالی مواجه است / سی ان ان

این شبکه تلویزیونی در ادامه افزود: چنانچه این اتهامات اثبات شود، شخص مدیر جمهوری مرتکب نقض بند مبارزه با فساد مالی تصریح شده است در قانون اساسی آمریکا می شود.

سی ان ان درادامه گزارش داد: دونالد ترامپ در ماه ژانویه گذشته اعلام کرد که خود را از پرسشها مالی و تجاری دورنگاه داشته تا تداخل امورشخصی با وظایفی که با احراز سمت ریاست جمهوری برعهده گرفته بوجود نیاورد و آنها را به اعضای خانواده اش سپرده است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: دادستان کل واشنگتن دی.سی و ایالت مریلند قرار است دادخواستی علیه دونالد ترامپ به دادگاه ارائه دهند که وی متهم به نقض قانون ضد

درهمین حال نشریه آمریکایی ‘واشنگتن پست’ نیز با پوشش این خبرگزارش داد: این دادخواست که به وسیله ‘کارل ریسین’ (General Karl A. Racine) دادستان واشنگتن دی.سی و ‘برین فراش’ (Brian E. Frosh) دادستان ایالت مریلند تنظیم شده است دراین باره گفته اند که شخص مدیر جمهوری آمریکا تاکنون بارها وعده های خود را درارتباط با دور نگاه داشتن خود از پرسشها تجاری و مالی شخصی را نقض کرده است و بطورنمونه وی بطور معمول راجع به اوضاع پرسشها تجاری خود از سوی ‘اریک ترامپ’ پسر خود مطلع شده است و درجریان امور مالی و تجاری قرار دارد.

بنابراین گزارش ارائه این اقامه دعوی و درصورتی که یک قاضی فدرال اجازه به شروع روند آن دهد،جبهه جدیدی علیه شخص مدیر جمهوری آمریکا خواهد گشود، آیا که تحقیقاتی از سوی کنگره درارتباط با مداخله روسیه درانتخابات 2016 امریکا و ارتباط طرف روس با ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ نیز درجریان است.

واشنگتن پست نوشت: سفارتخانه های کویت و عربستان بعد از آنکه دونالد ترامپ رسما عهده دار سمت ریاست جمهوری آمریکا شد، اتاق ها وبخش هایی از هتل بین المللی ترامپ واقع در واشنگتن دی.سی که درنزدیکی کاخ سفید است را در چند مناسبت رزرو کردند و درماه آوریل گذشته نیز سفیر کشور گرجستان دراین هتل اقامت داشته و شخص مدیر جمهوری آمریکا جهت خوش آمد گویی به میهمانان خود به این هتل رفت و آمد داشته است.

ترامپ با دادخواست نقض قانون ضد فسادمالی مواجه است / سی ان ان

درصورت اثبات هریک از اتهامات وارده علیه دونالد ترامپ درخصوص داشتن ارتباط با روسیه و عنوان اخیر، وی با خطر نقض قانون اساسی و درپی آن استیضاح مواجه خواهد بود.

واژه های کلیدی: قانون | آمریکا | واشنگتن | آمریکایی | واشنگتن پست | قانون اساسی | دونالد ترامپ | ریاست جمهوری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار